RWN
Kupno Laptopa - Wersja do druku

+- RWN (http://rwn.boo.pl)
+-- Dział: FUN (/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Dział: FUN (/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Wątek: Kupno Laptopa (/showthread.php?tid=1384)

Kupno Laptopa - Suchy - 02-12-2015 20:01

Witam, mam wielki dylemat i za razem do was wielką prośbę rozglądam się za jakimś laptopem a, że jestem w tych sprawach zielony także chciałem Was prosić o pomoc, o jakąś radę dotyczącą kupna laptopa. Na co zwrócić uwagę?
Czy ważna jest firma czy tym się nie sugerować?
Ile RAM powinien mieć laptop aby płynnie gry chodziły?
I nie wiem o co jeszcze pytać Smile Ogólnie szukam laptopa do 2500 zł Ma on mi służyć przede wszystkim do serfowania po necie, oglądaniu filmów i od czasu do czasu zagrać sb w jakąś gierkę. Wszystkie rady mile widziane Smile

Z góry dzięki

RE: Kupno Laptopa - Tito - 02-12-2015 22:32

Chłopie za 2,500 to elegancki sprzęt wyrwiesz! Dzisiaj miałem zamiar kupić lapka do 1,500 to nie było różnicy czy Acer czy Lenovo każdy takie same parametry 2x2.0 ghz procek 4 gb ram i zintegrowana karta graficzna. Za twoją kwotę był bodajże Asus nie pamiętam modelu ale miał 4 rdzeniowy procek 3.2 ghz,8 gb ram i 2 gb karta graficzna (nie zintegrowana). Bierz aby z normalną kartą graficzna bo jak koleś mówił na zintegrowanej nie poszalejesz.

RE: Kupno Laptopa - Suchy - 03-12-2015 11:50

Rozumiem, Czyli jutro pojadę do sklepu i coś wybiorę. Dzięki za pomoc Smile Pozdro Wink
Jeszcze mam pytanie jak z Windowsem 8.1 czy lepiej bez systemu kupić?

RE: Kupno Laptopa - Mariusz - 03-12-2015 15:37

Kup coś co ma 4GB ramu, wersje 8 GB tp pewnie ze 100-200 zl różnicy to już wg uznania.
Procesor I5, najlepiej cos z 4gen czyli masz Intel I5 4xxx tam gdzie X to juz cyfry które konkretny model określają. Wystrzegaj się takich które po tych x maja U. Sa to wersje niskonapieciowe. No i grafika tylko i wyłącznie dedykowana, tutaj bym celowal w GeForce.

RE: Kupno Laptopa - Suchy - 03-12-2015 18:53