RWN
Shadery - Wersja do druku

+- RWN (http://rwn.boo.pl)
+-- Dział: Racer (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Dział: Problemy Rozwiązane (/forumdisplay.php?fid=30)
+---- Wątek: Shadery (/showthread.php?tid=1442)

Strony: 1 2


Shadery - Siwy - 06-01-2016 18:00

Siemanko.
Mam pytanko dotyczące domu. Wrzuciłem dom do mapy ale jest cały czarny i teraz szukam shaderów do niego. Czy mogę wrzucić zwykłe shadery takie jakie są do samochodów?


RE: Shadery - Pisarz - 06-01-2016 20:49

Użyj tych shaderów co są do mapy do której wrzuciłeś model.


RE: Shadery - Siwy - 06-01-2016 21:11

Własnie problem ten, że np. mam dom drewniany i biore shader z drewna na mapie i dupa dom nadal czarny.


RE: Shadery - Jakub - 06-01-2016 21:36

Dobrze go oteksturowałeś? Może źle shadery są napisane. Textura powinna mieć wymiary 512x512, 1024x1024 itp.


RE: Shadery - Siwy - 06-01-2016 21:51

No tak prawdopodobnie wymiary zaraz to ogarnę.

Wymiary pozmieniane i dalej dupa. Może to shader.
shader_drewno~vf_bumpmap_specmap
{
shininess=112
specular=0.1 0.1 0.1 0.1
cast_shadow=0
bounce_amount=5
bounce_alpha=1
layer0
{
map=drewno.tga
}
layer1
{
map=drewno.tga
}
}
Jest tu coś nie tak?


RE: Shadery - Siwy - 07-01-2016 18:53

Pomoże ktoś?


RE: Shadery - Volt - 07-01-2016 19:57

Weź zwykły matowy shader z czegokolwiek i napisz shadery na dom, to takie trudne ?


RE: Shadery - Siwy - 07-01-2016 20:29

Próbuje i nadal dupa.


RE: Shadery - Pisarz - 07-01-2016 20:31

Jak dom wygląda w zmodzie? Nazwy się wszystkie zgadzają?


RE: Shadery - Siwy - 07-01-2016 21:21

[Obrazek: 23868687499_47436a349d_c.jpg]
[Obrazek: 23608276044_a2d1f51218_c.jpg]
Nazwy się zgadzają. Tekstura 512x512.
Jeszcze zdjęcie z trackeda.
[Obrazek: 24128498522_7878cde874_c.jpg]