RWN
Teksturowanie. - Wersja do druku

+- RWN (http://rwn.boo.pl)
+-- Dział: Racer (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Dział: Problemy Rozwiązane (/forumdisplay.php?fid=30)
+---- Wątek: Teksturowanie. (/showthread.php?tid=1549)

Strony: 1 2


Teksturowanie. - MateuszCardistry - 09-04-2016 13:01

Witam. Gdy teksturuję sobie boczki drzwi zawsze zostaje mi kawałek czarny. Tekstura jest ok., teksturuję też dobrze. Jaka może być przyczyna ? Na widoku UV Mapper skaluję, ale nigdy nie miałem takiego problemu.


RE: Teksturowanie. - ExTazer - 09-04-2016 13:14

Na pewno txt ma odpowiednie wymiary ?


RE: Teksturowanie. - MateuszCardistry - 09-04-2016 13:45

Musi być kwadrat ? Np. 512x512 ?


RE: Teksturowanie. - Sweterek - 09-04-2016 13:48

Tak muszą być potęgi 2.


RE: Teksturowanie. - MateuszCardistry - 09-04-2016 14:02

Rozwiązane, do zamknięcia Wink


RE: Teksturowanie. - MateuszCardistry - 10-04-2016 11:45

Sory za post pod postem ale jeżeli oteksturowałem już fotele wraz z kanapą tylną, wszystko jest w jednym dofie. I w zmodeller to wygląda normalnie, a w grze jest rozciągnięte mimo skalowania, to co zrobić ? Detachować fotele itp. ?


RE: Teksturowanie. - Mariusz - 10-04-2016 13:00

Tekstura musi mieć rozmiar który jest potęga 2, czyli 16x16 32x32 64x32 128x16 256x256 512x256 1024x256 1024x1024 itd.


RE: Teksturowanie. - MateuszCardistry - 10-04-2016 13:45

Ma rozmiar 512x512. Chodzi o to że to tekstura skóry, która w zmodzie wygląda dobrze a w grze jest rozciągnięta Smile


RE: Teksturowanie. - Mariusz - 10-04-2016 14:58

No to zazwyczaj jest to spowodowane złym rozmiarem. Jak oteksturujesz innym materiałem to po pocięciu modelu na materiały to automatycznie będziesz miał wydeatchowane.


RE: Teksturowanie. - MateuszCardistry - 10-04-2016 15:39

Ja robię material split i mam samo to do oteksturowania. To co zrobić, zmienić rozmiar tekstury ?

@Edit :
Działa, można zamknąć Smile