RWN
125p zegary - Wersja do druku

+- RWN (http://rwn.boo.pl)
+-- Dział: Racer (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Dział: Problemy Rozwiązane (/forumdisplay.php?fid=30)
+---- Wątek: 125p zegary (/showthread.php?tid=1580)



125p zegary - Danoo - 11-05-2016 15:05

Witam mam taki problem.Otóż zrobiłem okrągłe zegary do fiata i coś dzieje się z texturą:
W zmodzie jest ok
[Obrazek: racer2016-05-1110-57-39-48a7486.th.jpg]
a w grze wygląda tak:
[Obrazek: racer2016-05-1115-59-11-06.th.jpg]
Textura jest w .tga i shader też jest.Wie ktoś jak to ogarnąć ? :/


RE: 125p zegary - MateuszCardistry - 11-05-2016 16:08

Tekstura ma rozmiary potęgi liczby dwa, np. 512x512 ?


RE: 125p zegary - Danoo - 11-05-2016 16:10

Ona ma 966x308 ale przy przerzucaniu z bmp na tga zawsze mi działało a teraz nie.


RE: 125p zegary - Kuba. - 11-05-2016 17:03

Musi być potęga liczby 2, np. 256X256, 512X512, 1024X1024.


RE: 125p zegary - Danoo - 11-05-2016 17:33

Zwiększyłem rozmiar do 1024x1024 i textura jest w grze rozmazana.


RE: 125p zegary - Scott - 11-05-2016 17:44

No to musisz jeszcze raz zmappować. Smile


RE: 125p zegary - Danoo - 11-05-2016 17:45

Przecież jak w zmodzie jest dobrze to w racerze coś się wali xd

[Obrazek: racer2016-05-1119-31-32-86.th.jpg]


RE: 125p zegary - Kuba. - 11-05-2016 20:15

Wiadomo, że jak zwiększysz teksturę to będzie gorsza jakość.. Tak samo jak ze zdjęciem. Wytnij swoją teksturę jak jest w org. rozmiarze taki jak miałeś, stwórz nowy obraz wielkości np. 1024X1024 i wklej na to swoją teksturę zegarów. W zmodelerze ładnie mappujesz i musi działać.


RE: 125p zegary - Danoo - 12-05-2016 20:57

Dzięki podziałało Smile


RE: 125p zegary - Kuba. - 12-05-2016 21:41

Ok. zamykam i przenoszę do rozwiązanych.