RWN
Za ciemne elementy - Wersja do druku

+- RWN (http://rwn.boo.pl)
+-- Dział: Racer (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Dział: Problemy Rozwiązane (/forumdisplay.php?fid=30)
+---- Wątek: Za ciemne elementy (/showthread.php?tid=2021)

Strony: 1 2


Za ciemne elementy - Kordi - 16-01-2017 19:16

Także mam taki problem jak na foto
[Obrazek: 32229577781_d29b2cda04_c.jpg]
Elementy są świeżo oteksturowane, mają shadery i wszystko co potrzebne ale są ciemne... Tu na przykładzie białej dokładki
Tak wygląda z daleka:
[Obrazek: 31499908304_6e4104a8a1_c.jpg]
A tak z bliska:
[Obrazek: 32229577911_4a20b41e18_c.jpg]

Ktoś coś pomoże?


RE: Za ciemne elementy - Irmscher - 16-01-2017 19:23

Popatrz na foto na dole.
[Obrazek: bandicam2016-12-1315-r7o0c.jpg]
Dopilnuj żeby te białe kwadraciki były białe, bo chyba ten górny masz czarny tak mi się zdaję.


RE: Za ciemne elementy - Kordi - 16-01-2017 19:24

Mam wszystko białe...


RE: Za ciemne elementy - Siwy - 16-01-2017 20:17

Po prostu błąd w shd, zła nazwa albo coś podobnego. Przez to się dzieję co się dzieję.


RE: Za ciemne elementy - Kordi - 16-01-2017 21:36

Akurat shd sprawdzone na milion sposobów i nie ma bata żeby białe to nie białe. Jest tekstura białe.tga shader białe i dalej...

Podbije na pw.


RE: Za ciemne elementy - Mariusz - 16-01-2017 22:23

To wrzuć tutaj screena z zmodelera tego elementu i wpis odnoszący się do niego z car.shd. Ew wrzuć całe shd w pliku to Ci udowodnię, ze błąd jest albo któryś z poprzednich shd nie jest zamknięty prawidłowo.


RE: Za ciemne elementy - Mati - 20-01-2017 14:04

Sprawdź 100 razy nazwy w mappowaniu i w shaderach, wielokrotnie przerabiałem ten temat xD


RE: Za ciemne elementy - Kordi - 21-01-2017 18:30

To macie tu screeny.
[Obrazek: 32291289692_5fc68a6711_c.jpg]
[Obrazek: 31630791393_7afa85faba_z.jpg]
[Obrazek: 32291289972_c9ac2f6ccb_c.jpg]


RE: Za ciemne elementy - Irmscher - 21-01-2017 18:43

Co za...
W Zmodzie górna nazwa powinna być aluminium nie rura.


RE: Za ciemne elementy - Mariusz - 21-01-2017 19:54

Robisz shader o nazwie to co masz na górze w Zmodzie czyli rura a tylko na dole tam gdzie masz w shaderze map= podajesz nazwę tekstury czyli aluminium.tga. Popraw to i będzie działać.