Wpis -
Shoutbox - (Refresh)
» Irmscher - 19-02-21:45 -- I tak ten czas szybko leci...
» Wolf - 13-02-15:21 -- Mi tak mama nie mówiła, ale ktoś inny
» Adam Małysz - 12-02-19:16 -- Nad tym pracujemy Wink
» GTAsas - 12-02-19:13 -- Mama mi zawsze powtarzała "Nie liczy się ilość, a jakość".
» Tito - 12-02-05:25 -- Poza tym fajnie widzieć jakiś ruch w screenshotach. Człowiek jakoś wtedy chęci nabiera by coś porobić w zmodzie.
» Tito - 12-02-05:22 -- Nie rozumiem tych spin o tą range dla Filipa. A niech i on będzie ku**asz mać prezydentem, byle by robił to do czego go zobowiązuje ranga i robił to dobrze.
» Kordi - 11-02-23:31 -- Że tak powiem nie właściwy człowiek na nie właściwym miejscu wg mnie
» Edek Nowy - 11-02-22:38 -- Co tu się od Janie Pawla? :o
» patryk2828 - 10-02-23:47 -- xdxd tak to skomentuje
» Adam Małysz - 10-02-22:41 -- Również żegnam Wink
» Cichan - 10-02-22:40 -- Ale tasujcie sie wzajemnie do tych gówno screenów. Ja z tego bajzlu wydupcam. Żegnam ozięble
» Cichan - 10-02-22:37 -- I nie mów mi, że gość sie stara bo os 2 lat nie zrobił żadnego progresu XDDDDD
» Cichan - 10-02-22:37 -- Po za tym jak zarzucanie śmieciami tematu screenów jest warte moda to pozdrawiam XD
» Cichan - 10-02-22:35 -- No to patrząc na te strony screenshotów wydaje mi sie, że niektórym się należy redukcja rangi. Patryk ty to sie lepiej nie odzywaj bo nie masz po co XD
» Adam Małysz - 10-02-21:38 -- Jeśli was tak nadal ściska czemu dostał, zapraszam się zapoznać z ilością godziń przesiedzianych na forum czy aktywności. Wystraczy zobaczyć parę stron screenshotów i policzyć kto ile wstawiał postów...
» Wolf - 10-02-21:18 -- Łysy, ja już od kilku lat po za branżą
» patryk2828 - 10-02-21:00 -- cichan ty to mentalnie jednak jeszcze gorzej się zachowujesz niż mix
» Kordi - 10-02-20:48 -- Każdy sie stara a głupi ma zawsze szczęście...
» Adam Małysz - 10-02-20:33 -- Chłopak się stara, to ma. Proste... To jest okres próbny, jak się nie sprawdzi to wróci do starej rangi. Docinki mi się wydają w tym momencie nie na miejscu...
» Łysy - 10-02-18:03 -- Dawaj dalej co ci leży na sercu Smile
» Cichan - 10-02-17:59 -- Bo ci to nie bardzo wychodzi XDDDD
» Cichan - 10-02-17:58 -- Ale moich tekstów to sobie nie przypinaj
» Irmscher - 10-02-17:58 -- Chcesz medal?
» Cichan - 10-02-17:55 -- Z czymś takim jak ty to faktycznie szkoda cokolwiek robić XDDDDD
» Łysy - 10-02-17:55 -- Wolf ty jeszcze coś działasz w Racerze? Czy już wszystko upadło?
» Łysy - 10-02-17:54 -- A po co, jakieś śmieszne docinki mnie nie ruszają, szkoda nawet cokolwiek robić z.. Czymś takim Wink
» Łysy - 10-02-17:53 -- XDDDD
» Wolf - 10-02-17:45 -- Łysy dawaj kija xD
» Irmscher - 10-02-17:45 -- Dobry popcorn
» Cichan - 10-02-17:35 -- iq -3
» Cichan - 10-02-17:35 -- Łysy do tego nazywasz moje w sumie trafne określenie żenującym i mało dorosłym i nazywasz nas rakowiskiem
» Irmscher - 10-02-17:34 -- Chyba też pójde po popcorn
» Łysy - 10-02-17:33 -- Haha XD!
» Irmscher - 10-02-17:33 -- XDDD?
» Cichan - 10-02-17:30 -- Nie dziwie się, że to forum sie skończyło XD
» Cichan - 10-02-17:30 -- A ty Łysy nie udawaj dorosłego bo pewnie od ciebie tego moda dostał
» Cichan - 10-02-17:29 -- Człowiek który miał 2 bany z czego jeden to perm (zdjety bo Filip strasznie o to płakał) zostaje moderatorem
» Łysy - 10-02-17:27 -- No wiesz, czytając te komentarze typu "gownem będzie Ci się odbijało" itp. Jest trochę żenujące i mało.. Hmm.. Dorosłe... XD To że Filip został moderatorem, to nie nasz, użytkowników forum interes, widocznie tak chciał ktoś z Administracji, a czy to się komuś podoba czy nie, powinien to zostawić dla siebie. Smile
» Wolf - 10-02-17:26 -- Za dawnej administracji ktoś już by miał bana xd
» GTAsas - 10-02-17:21 -- Czemu od razu rakowisko? Wyrażają swoją opinie, może w dość chaotyczny sposób, ale jednak mamy tutaj do czynienia ze śmieszną sytuacją. Wink
» Łysy - 10-02-17:06 -- Idę po popcorn i będę oglądał to rakowisko Heart
» Cichan - 10-02-16:26 -- Dobry żart ale kałem to ci jeszcze z tydzień sie będzie odbijało XD
» Cichan - 10-02-16:13 -- XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
» Irmscher - 10-02-16:10 -- Odpisuje dla jasności sprawy Wink
» GTAsas - 10-02-16:09 -- A jednak się przejmujesz, bo odpisujesz.
» Irmscher - 10-02-16:08 -- Ehh.. Typie, gdybym ja jeszcze tym się przejmował co napisałeś. Tongue
» Cichan - 10-02-16:05 -- Zbędny to ty w moderacji jesteś XDDDDDDDD
» Irmscher - 10-02-16:05 -- Zbędny spam?
» Siwy - 10-02-16:05 -- xdd
» GTAsas - 10-02-16:05 -- Dlaczego usuwasz komentarze?