Witamy na RWN!
Nick: Hasło:
Ogłoszenie
Zostały wprowadzone zmiany w regulaminie. Dodany został punkt numer 9 w regulaminie shoutboxa ("Shoutbox to nie dział pomoc. Wszystkie tego typu wpisy będą karane"). Prosimy o zapoznanie się i respektowanie nowej zasady.


Odpowiedz 
Audi 80 1.9 TDI & Simson SR 50 B3.
13-07-2015, 10:31
Post: #1
Audi 80 1.9 TDI & Simson SR 50 B3.
Witam. Chciałbym przedstawić mojego Zetorka z 1993 roku, który stoi u mnie ponad 5 lat

Audi 80 B4 1.9 TDI
*Rocznik 1993r.
*Silnik 1.9 TDI (1Z)
*Moc: 90KM/66kw
*Kolor: Zielony/LZ6P
*Napęd przedni
*Alufelgi ''15
*Opony 195/65/15
*Radio Sony (możliwość słuchania z płyty)
*Radio CB
*Osprzęt Bosch
*5-biegowa skrzynia biegów
*ABS
*Szyberdach
*wywalony kat
*zaślepiony EGR

Kody wyposażenia

N2G Poszycie foteli (Filanda)
B0A Wykonanie bez specyficznych krajowych przepisów budowy
C4Z Felgi 'Stal' 6Jx15 4/108
H3E Opony 195/65 R15 V
J1A = Akumulator 380 a (64 ah)
M2K = 4-cyl. turbo diesel eng. 1.9 l/66 kw tdiand mveg 2 base engine is t2f
1N1 Wspomaganie układu kierowniczego
4UA Fzg. bez Airbag
8RL = 6 głośników (zwykłych)
G0C 5-biegowa skrzynia
3AD Lusterko wsteczne zewnętrzne (wypukłe), mech. regulowane i podgrzewane - prawe -
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
1KD = Hamulce tarczowe tył
3U0 = Bez osłony przestrzeni ładunkowej
3BC Lusterko wsteczne zewnętrzne (płaskie), mech. regulowane i podgrzewane -lewe-
0G1 Manualna skrzynia biegów
1LA Tarcze hamulcowe przednie – pełne -
1AC ABS
T2F = 1f6b 4-cylinder diesel engine 1.9 l unit 028.c
8AV = Without radio, with loudspeaker connections
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
8E1 Radioentstörung/wyciągane radio?
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze
3B0 = Bez dodatkowego zamocowania fotelika dla dziecka
8FA = Bez 2. akumulator
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe

Plany to najpierw doprowadzić go do porządku czyli turbo, lewy błotnik, ,,wyprostowanie'' lewych tylnych drzwi, wymiana mieszka i gałki zmiany biegów, wywalenie dolnych listw oraz niedługo będzie wolna odma. Cool


[Obrazek: 19631591291_c597dfba48_z.jpg]
[Obrazek: 19620141912_cc44566fab_z.jpg]
[Obrazek: 19440576039_18b808b73e_z.jpg]
[Obrazek: 19627161095_50425e7dfa_z.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 2 users Lubie to! Jakub's post:
Kerel (07-13-2015), Patryk (07-13-2015)
13-07-2015, 11:03
Post: #2
RE: Audi 80 1.9 TDI
Komin wypoleruj. Listwy Dolne dostają czyli już przegniły. Jak zaślepiałeś EGRa to zrywałeś kolektor?
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
13-07-2015, 11:06
Post: #3
RE: Audi 80 1.9 TDI
Nie. W ogóle nic nie robiłem przy kolektorze tylko zaślepiałem. I tak muszę niedługo sprawdzić kolektor, ponieważ jak był EGR to może być osadzone tymi spalinamy. Za komin to już się zbieram i zbieram, aż nie wiem od kiedy. Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
13-07-2015, 12:07
Post: #4
RE: Audi 80 1.9 TDI
Lewy błotnik Ci bierze jak w każdej.
To to zaślepienie wiele Ci nie dało, ogarnij sobie z litr benzyny, zerwij kolektor i podpal, zobaczysz wtedy co w nim jest, szczególnie, że to taka maź, ni olej, ni sadza.
Ostrzegam Cię, że zerwanie dolnych listw to nie taki dobry pomysł, pod nimi są trzpienie z klipsami do mocowania, jak chcesz się ich pozbyć to musisz je odciąć i później polakierować. Ja u siebie z listw wywaliłem wewnętrzny rdzeń i przykleiłem na kleju do szyb. Na forum widziałem, że wymieniają rdzenie w nich i dalej montują na zaczepy. Po usunięciu rdzenia listwa się skraca.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
13-07-2015, 12:10
Post: #5
RE: Audi 80 1.9 TDI
Wiem wiem. Big Grin Kolega z klubu ma niekiedy podjechać (tak myślę) i weźmiemy te listwy. Zastanawiam się nad położeniem lakieru na dachu, ponieważ widać ślady po CB, a to jest wnerwiające. Angry Pożyjemy, zobaczymy. Wink
Te zaślepienie trochę pomogło tak jak wycięcie katalizatora. Tylko ta turbina słabnie i muszę kupić turbo.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
13-07-2015, 12:21
Post: #6
RE: Audi 80 1.9 TDI
Kat daje więcej, sam wiem jak wezmę Audicę i przegonię gdzieś i wypluje z niego sadze to różnica jest zauważalna. Ty masz silnik na Boschu czy Pierburgu?
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
13-07-2015, 13:03
Post: #7
RE: Audi 80 1.9 TDI
Niestety Bosch. Planuję robić przekładke na Pierburga u Muniora.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
18-12-2015, 18:13
Post: #8
RE: Audi 80 1.9 TDI & Audi A6 1.9 TDI
Tydzień temu kupiony został Audi A6 C4 1.9 TDI z 1996 roku. Jak narazie wstawiam jedną fotkę by poprzedni właściciel. Dbał o nią wizualnie, ale jak zajrzałem pod maskę, to kabelki wisiały itp. Dłuugo silnik kręcił, bo wąż do intercoolera był przerwany. Big Grin Więcej info ze zdjęciami dam niedługo jak audik będzie na placu.

[Obrazek: 23461638129_21368d563c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 2 users Lubie to! Jakub's post:
Kerel (12-18-2015), Pisarz (12-18-2015)
18-12-2015, 18:17
Post: #9
RE: Audi 80 1.9 TDI & Audi A6 1.9 TDI
Ładna, czekam na więcej zdjęć, wtedy będzie można ocenić. Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 1 user Polubienia Pisarz's post:
Jakub (12-18-2015)
18-12-2015, 18:50
Post: #10
RE: Audi 80 1.9 TDI & Audi A6 1.9 TDI
Niby 1.9 w takiej budzie, ale nie wiem jak z ori skrzynią bo z EEN robi swoje. Wink Jedzie lepiej niż B4.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB