Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Odpowiedz 
Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
19-01-2017, 21:52
Post: #181
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
No to tak, żeby nie było, że wszystko fajnie mija Big Grin
W międzyczasie tak mi skorodowały przewody paliwowe, że musiałem prawie codziennie dolewać benzyny, zostały wycięte w miejscu korozji i wstawiona została guma chwilowo.
Następnie jadę sobie pewnego dnia do dziewczyny i już mam parkować dodaje gazu i prędkość rośnie a auto w miejscu...
Okazało się, że kuleczki z przegubu się posypały i wpadł nowy lewy przegub napędowy.
Teraz innego pewnego dnia wracam od dziewczyny i jadę naciskam na hamulec i brak hamulców Big Grin, zatrzymuje się patrze a z przewodów leci jak siki.
No i wyszło tak, że są nowe miedziane przewody paliwowe i hamulcowe.
Tak się tym wszystkim przejąłem, że musiałem odreagować i sprawić sobie przelot Big Grin Big Grin Big Grin.







Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 2 users Lubie to! Kerel's post:
Młodziak (01-19-2017), Pisarz (01-20-2017)
19-01-2017, 22:15
Post: #182
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Ty to się masz z ta Hondą xd.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 1 user Polubienia Kuba.'s post:
Kerel (01-19-2017)
19-01-2017, 22:52
Post: #183
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Ryzykowne te podróże do dziewczyny Big Grin.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 2 users Lubie to! Seboo107's post:
Kerel (01-19-2017), Kuba. (01-19-2017)
19-01-2017, 23:22
Post: #184
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Zapewne pękła guma i później, że się przegub posypał haha Tongue Tongue
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 2 users Lubie to! Kuba.'s post:
Kerel (01-20-2017), Seboo107 (01-20-2017)
07-02-2017, 22:50
Post: #185
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Cuj dupa i kamieni kupa "P"ani z 370z myślała, że jest szybka i wjechała mi prosto pod maskę... po czym nie puściła gazu, bo to automat i przywaliła mi w drzwi.
Oczywiście się nie przyznawała..., ale Policja jej tłumaczyła godzinę, że to jest jej wina i w końcu przyjęła to do siebie.
ehh tylko pieniędzy i starań zobaczymy co będzie na razie czekam na kosztorys.
[Obrazek: 32771093435_3263306349_z.jpg]
[Obrazek: 31927840964_dbaea3e31a_z.jpg]
[Obrazek: 32771093735_6553e3e622_z.jpg]
[Obrazek: 31927840374_014746f648_z.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 3 users Lubie to! Kerel's post:
Akces (02-08-2017), Irmscher (02-09-2017), Młodziak (02-08-2017)
08-02-2017, 7:35
Post: #186
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Biedna Honda, biedny Kerel. Sad
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
08-02-2017, 10:45
Post: #187
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Trzeba tą babkę znaleźć i jej pokazać, że tego się nie robi xD. Szkoda Accorda. Będziesz robił?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
09-02-2017, 14:07
Post: #188
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Poka zastępcze xD
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
11-02-2017, 1:11
Post: #189
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Jutro porobię fotki xd to jest Hyundai i30 2013 Big Grin.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
11-02-2017, 1:51
Post: #190
RE: Honda Accord V 1.8i CE7 [Kerel]
Oj Kerel, i czym Ty będziesz jeździć po bułki chlieba? Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB