Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Zmodeler i te sprawy.
24-11-2015, 16:10
Post: #1
Zmodeler i te sprawy.
Witam! Mam problem, otóż pobrałem zmodelera, i chce troche pomajstrować przy aucie. Pierwsze co chciałem zrobić, to dodać nowe felgi. Więc otworzyłem plik auta .z3d i importowałem .dff, ustawiłem dobrze felge, zastąpiłem poprzednią. Pech, że jak jestem w grze jest tylko stara felga :/ Drugie czego nie rozumiem, jak wgrać np. radio z paczki na forum udostępnionej przez elektryka, ma ono zakończenie .z3d, chce importować ale nie ma tego formatu do wybrania :c Pomóżcie mi, jestem kompletnie zielony, licze na pomoc.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
24-11-2015, 16:39
Post: #2
RE: Zmodeler i te sprawy.
Rozszerzenie plików racera to .dof , koła to osobny plik (zależnie od modelu może być to lwheel/rwheel ,lf/rf itp). Ustawiasz tak jak poprzednia , wył poprzednie koło na liście obiektów i eksportujesz do .dof z poprzednią nazwą (zależnie czy to było prawe czy lewe koło). Potem shadery tekstur w car.shd i finito. Na prawdę to jest łatwe , zagranicznych poradników do racera widziałem kilka na yt także jeśli bardziej Ci pomoże video to tam poszperaj. Ewentualnie tu na forum też są (nie konkretnie odnoszące się do koła ale podobnie to się odbywa).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
24-11-2015, 19:40
Post: #3
RE: Zmodeler i te sprawy.
Thx. Zamontowałem sobie nawigację do modelu według poradnika z tego forum, lecz jest nawigacja jest cała czarna :/ w car.shd dodałem shader, ale nwm czy dobry. Podesłałbyś dobrego?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
24-11-2015, 19:52
Post: #4
RE: Zmodeler i te sprawy.
http://rwn.boo.pl/showthread.php?tid=105 - Paczka shaderów od fieca , wszystko ładnie opisane Wink.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
24-11-2015, 21:28
Post: #5
RE: Zmodeler i te sprawy.
Jak masz nawigację czarną to posprawdzaj shadery, czy nigdzie nie brakuje jakiejś klamry albo czy dobre są nazwy lub oteksturuj jeszcze raz je w zmodzie i zapisz.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
24-11-2015, 22:38
Post: #6
RE: Zmodeler i te sprawy.
Norbix pisz normalnie, nie używaj tych skrótów bo mnie aż trafia...
Droogosz miło, że pomagasz. Smile
Tak jak Rafal pisał, albo problem z shaderem albo wszystko jest oteksyurowane na czarno. W Zmodzie nie jest czarne tak? Smile
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
25-11-2015, 19:43
Post: #7
RE: Zmodeler i te sprawy.
Nawigację ogarnąłem, ładnie działa. Zapewne znacie Golfa GLX z tracciontrassera.es, przerabiam go na oryginalnego golfa mk3.Chce użyć kierownicę elektryka którą zamieścił w paczce. Exportowałem tą kierownicę od golfa 3 z formatu .z3d, do .dof. Wyscalowałem do normalnej wielkości, lecz problem w tym że nie mam do tego dobrego .TGA :/ Chce żeby kierownica wyglądała jak w oryginale, czyli cała szara. Shader wziąłem z paczki fieca. Jak mogę to najlepiej zrobić?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
25-11-2015, 19:52
Post: #8
RE: Zmodeler i te sprawy.
Boże.... to teksturuj ją sobie w jakieś tex które masz w golfie. Nikt ci wszystkiego na tacy nie poda...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
[-] The following 1 user Polubienia Volt's post:
Jakub (11-25-2015)
26-11-2015, 19:00
Post: #9
RE: Zmodeler i te sprawy.
Spokojnie, uczę się dopiero. W Windowsie jak się przytrzyma ctrl można wybrać pare plików naraz, idzie to też w zmodelerze by wybrać różne części modelu i je usunąć?

używam wersji 1.07, w 2.2.4 wogóle nie mogę zimportować plik dof :/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
26-11-2015, 19:17
Post: #10
RE: Zmodeler i te sprawy.
Bo 2.2.4 służy tylko do modeli go GTA.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB