Witamy na RWN!
Nick: Hasło:

Zmodeler i te sprawy.
24-11-2015, 16:10
Zmodeler i te sprawy.
Witam! Mam problem, otóż pobrałem zmodelera, i chce troche pomajstrować przy aucie. Pierwsze co chciałem zrobić, to dodać nowe felgi. Więc otworzyłem plik auta .z3d i importowałem .dff, ustawiłem dobrze felge, zastąpiłem poprzednią. Pech, że jak jestem w grze jest tylko stara felga :/ Drugie czego nie rozumiem, jak wgrać np. radio z paczki na forum udostępnionej przez elektryka, ma ono zakończenie .z3d, chce importować ale nie ma tego formatu do wybrania :c Pomóżcie mi, jestem kompletnie zielony, licze na pomoc.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
24-11-2015, 16:39
RE: Zmodeler i te sprawy.
Rozszerzenie plików racera to .dof , koła to osobny plik (zależnie od modelu może być to lwheel/rwheel ,lf/rf itp). Ustawiasz tak jak poprzednia , wył poprzednie koło na liście obiektów i eksportujesz do .dof z poprzednią nazwą (zależnie czy to było prawe czy lewe koło). Potem shadery tekstur w car.shd i finito. Na prawdę to jest łatwe , zagranicznych poradników do racera widziałem kilka na yt także jeśli bardziej Ci pomoże video to tam poszperaj. Ewentualnie tu na forum też są (nie konkretnie odnoszące się do koła ale podobnie to się odbywa).
Lubię to!
24-11-2015, 19:40
Thx. Zamontowałem sobie nawigację do modelu według poradnika z tego forum, lecz jest nawigacja jest cała czarna :/ w car.shd dodałem shader, ale nwm czy dobry. Podesłałbyś dobrego?
Lubię to!
24-11-2015, 19:52
http://rwn.boo.pl/showthread.php?tid=105 - Paczka shaderów od fieca , wszystko ładnie opisane Wink.
Lubię to!
24-11-2015, 21:28
Jak masz nawigację czarną to posprawdzaj shadery, czy nigdzie nie brakuje jakiejś klamry albo czy dobre są nazwy lub oteksturuj jeszcze raz je w zmodzie i zapisz.
Lubię to!
24-11-2015, 22:38
Norbix pisz normalnie, nie używaj tych skrótów bo mnie aż trafia...
Droogosz miło, że pomagasz. Smile