Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Odpowiedz 
Proste pytania
15-11-2014, 20:30
Post: #161
RE: Proste pytania
Otwórz auto najedź sobie szczurem na końcówke wydechu i spisz współrzędne z prawego dolnego rogu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 1 user Polubienia Kuba.'s post:
Patryk (11-15-2014)
15-11-2014, 20:41
Post: #162
RE: Proste pytania
Zrobiłem takiego coś:
Kod:
particles
{
  backfire
  {
    exhaust0
    {
      pos=-0.2708 0.3500 -19802
      normal=0 0 -1
    }
    exhaust1
    {
     pos=0.3487 0.3500 -19802
     normal=0 0 -1
    }
    type=backfire
    min_rpm=5000
    max_rpm=6999
    likeliness_percentage=30
  }
}

I nie działa.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
15-11-2014, 22:08
Post: #163
RE: Proste pytania
Likeliness_percentage=100 daj.
pos=0.3487 0.3500 -19802 Wartość Z jest na pewno zepsuta. Chyba o kropce zapomniałeś po 1. Wydaje mi się że powinna tam być wartość -1.9802.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
15-11-2014, 22:30
Post: #164
RE: Proste pytania
Nadal nie działa. Jesteś pewien że można dodać backfire na noncg?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
15-11-2014, 23:50
Post: #165
RE: Proste pytania
Teraz już zgłupiałem... Wydaje mi się że na No CG też to działa, gdzieś pamiętam jak Venusek wrzucał screena z X5 i tam był właśnie ten backfire. Podbij do Hnacika na GG i zapytaj czy to przez ini czy po prostu tak fotkę zmodyfikował.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 9:05
Post: #166
RE: Proste pytania
Nacisk modyfikował.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 17:38
Post: #167
RE: Proste pytania
Witam mam takie pytanko odnośnie teksturowania. Żeby tekstura np. cegieł w racerze wyglądała realnie należy w Zmodzie zmapować ją i tak jak by powielić i musi być tekstura która wygląda identycznie co jest trochę sztuczne. I teraz mam taki dylemat, jak to zrobić, żeby np. na ścianie była tylko 1 tekstura tzn jeden kwadrat i żeby to wyglądało realnie ? Myślałem nad bardzo dużą teksturą, ale przy powiększeniu będzie znów sztuczna. Ma ktoś pomysł na to ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 17:40
Post: #168
RE: Proste pytania
Możesz zmappować tak że kawałek ściany będzie oteksturowany a na reszcie będzie Ci się mappowanie powielać. Tzn mappujesz całą ścianę ale w UVmapper tylko jej kawałek jest nałożony na teksturę.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 17:46
Post: #169
RE: Proste pytania
Ale w tedy będę miał rozłożoną teksturę na całej ścianie ? Jak to zaznaczyć ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 18:18
Post: #170
RE: Proste pytania
Jak wyciąć np. domek z mapki?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB