Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Chrom?
01-01-2016, 15:59
Post: #1
Chrom?
Siema! Konwertuję sobie Vosseny z gtaConfuseda, i chcę zrobić rotor w chromie.. Teraz pytanie, jak to zrobić? bo kiedy podczas teksturowania sam rotor teksturuję "Chrome" lub "chrome1" , potem daję shader na chrom, to rant sie nie błyszczy ani nie jest w chromie, tylko na rancie są plamy jakieś... Ktoś może pomóc?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
01-01-2016, 16:05
Post: #2
RE: Chrom?
Pokaż to w zmodelerze...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
01-01-2016, 16:17
Post: #3
RE: Chrom?
Masz w racer, i zmod Wink

[Obrazek: vispul.jpg]

[Obrazek: ql8wk2.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
01-01-2016, 16:27
Post: #4
RE: Chrom?
Zła tekstura/ shader i sprawdź rozmiar tekstury.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
01-01-2016, 16:29
Post: #5
RE: Chrom?
Gdzie mogę znaleźć dobrą teksturę, która dobrze będzie wyglądała, i odpowiedni shader ?
Nie wiem, bo pierwszy raz coś robię w chrom..
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
01-01-2016, 16:39
Post: #6
RE: Chrom?
Zrób po prostu nową w gimpie (tudzież innym programie) Wink.Rozmiar najlepiej 512x512.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
01-01-2016, 16:40
Post: #7
RE: Chrom?
tylko nie wiem jak zroibć teksture chrom, nigdy nie robilem Tongue
Chciałbym uzyskać np. taki rant:
[Obrazek: HLuQNr.jpg]
lub;
[Obrazek: zFufKV.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
01-01-2016, 20:43
Post: #8
RE: Chrom?
Tekstura jest niezbyt ważna. Musi być po prostu taka stalowoszara, nieco ciemniejsza niż ta http://images.myperfectcolor.com/reposit...9700-2.jpg na cg ważniejszy jest shader na chrom. Może zresetuj mapping, albo daj calculate na model rantu ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
08-01-2016, 6:59
Post: #9
RE: Chrom?
Powiedzmy masz taki shader
Cytat:shader_chrome~vf_reflect
{
reflect=1.357
diffuse=1 1 1
ambient=0.57 0.57 0.57
shininess=753
specular=0.357 0.357 0.357
layer0
{
map=chrome.tga

}
layer1
{
map=$trackenvmap
}
}
Bawisz się tymi linijkami
Kod:
reflect=1.357
diffuse=1 1 1
ambient=0.57 0.57 0.57
shininess=753
specular=0.357 0.357 0.357
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
08-01-2016, 18:05
Post: #10
RE: Chrom?
Możesz również użyć obecnej tekstury oryginalnej ale ważne aby miała takie rozmiary: 512/512 , 256/256. czyli potęgi 2 czy jak to tam było;p Powinno załatwić ten bałagan w racerze.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB