Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Problem .z3d
05-01-2016, 9:27
Post: #11
RE: Problem .z3d
To może wytłumaczę to tak:
Odpalam Zmodeler 2 wrzucam sobie (w tym przypadku podstawka pod telefon) i eksportuje do OLD .z3d.
Odpalam Zmodeler 1.07b i przenoszę po prostu plik na "pole działania" (poprzez import nie da się odpalić pliku). No i jak już opuszczam na tym "polu działania" to nic sie nie dzieje żadnej reakcji tak jakbym nic nie robił. No i w tym problem. (Myślę że ktoś zrozumie o co mi chodzi bo pisze na szybko z telefonu)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-01-2016, 10:11
Post: #12
RE: Problem .z3d
Bo pliki oldz3d w zmodzie 1 otwiera się przez opcję open Wink.A dokładniej file/open Wink.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-01-2016, 10:35
Post: #13
RE: Problem .z3d
Okeeej, dzięki. Przyznam że próbowałem tego ale wcześniej nie wiem czemu nie działo. THX wszystkim!






p.s: Mam jeszcze dwa pytanka (nie chce tworzyć osobnych tematów). Jak połączyć ze sobą dwa elementy np. mam wnętrze i telefon i chodzi mi o to jak połączyć je ze sobą żeby był to jeden model?
Drugie pytanko jest odnośnie gry, wiecie co odpowiada za fioletowe plamy na (prawie)większości aut?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź! Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-01-2016, 11:27
Post: #14
RE: Problem .z3d
W zmodzie1 po zaimportowaniu obu obiektów zaznaczasz je wszystkie i wybierasz Create>Objects>UniteSelect i eksportrujesz do dof,u Smile.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-01-2016, 12:28
Post: #15
RE: Problem .z3d
Fioletowe plamy- brak tekstury, brak shaderu, źle oteksturowane lub niezgodne nazwy (zmod-shader-tekstura).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-01-2016, 12:41
Post: #16
RE: Problem .z3d
Okej, dzięki wszystkim. Temat można zamknąć Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-01-2016, 13:10
Post: #17
RE: Problem .z3d
Zamykam i przenoszę.
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB