Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Shadery
06-01-2016, 18:00
Post: #1
Shadery
Siemanko.
Mam pytanko dotyczące domu. Wrzuciłem dom do mapy ale jest cały czarny i teraz szukam shaderów do niego. Czy mogę wrzucić zwykłe shadery takie jakie są do samochodów?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
06-01-2016, 20:49
Post: #2
RE: Shadery
Użyj tych shaderów co są do mapy do której wrzuciłeś model.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
06-01-2016, 21:11
Post: #3
RE: Shadery
Własnie problem ten, że np. mam dom drewniany i biore shader z drewna na mapie i dupa dom nadal czarny.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
06-01-2016, 21:36
Post: #4
RE: Shadery
Dobrze go oteksturowałeś? Może źle shadery są napisane. Textura powinna mieć wymiary 512x512, 1024x1024 itp.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
06-01-2016, 21:51
Post: #5
RE: Shadery
No tak prawdopodobnie wymiary zaraz to ogarnę.

Wymiary pozmieniane i dalej dupa. Może to shader.
shader_drewno~vf_bumpmap_specmap
{
shininess=112
specular=0.1 0.1 0.1 0.1
cast_shadow=0
bounce_amount=5
bounce_alpha=1
layer0
{
map=drewno.tga
}
layer1
{
map=drewno.tga
}
}
Jest tu coś nie tak?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
07-01-2016, 18:53
Post: #6
RE: Shadery
Pomoże ktoś?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
07-01-2016, 19:57
Post: #7
RE: Shadery
Weź zwykły matowy shader z czegokolwiek i napisz shadery na dom, to takie trudne ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
07-01-2016, 20:29
Post: #8
RE: Shadery
Próbuje i nadal dupa.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
07-01-2016, 20:31
Post: #9
RE: Shadery
Jak dom wygląda w zmodzie? Nazwy się wszystkie zgadzają?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
07-01-2016, 21:21
Post: #10
RE: Shadery
[Obrazek: 23868687499_47436a349d_c.jpg]
[Obrazek: 23608276044_a2d1f51218_c.jpg]
Nazwy się zgadzają. Tekstura 512x512.
Jeszcze zdjęcie z trackeda.
[Obrazek: 24128498522_7878cde874_c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB