Witamy na RWN!
Nick: Hasło:
Ogłoszenie
Zostały wprowadzone zmiany w regulaminie. Dodany został punkt numer 9 w regulaminie shoutboxa ("Shoutbox to nie dział pomoc. Wszystkie tego typu wpisy będą karane"). Prosimy o zapoznanie się i respektowanie nowej zasady.


Shadery
07-01-2016, 21:25
Post: #11
RE: Shadery
No Twój shader na drewno to do żadnego elemwntu nie pasuje tutaj Big Grin. Tak wychodzi to ze screena z zmoda Big Grin.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
07-01-2016, 21:29
Post: #12
RE: Shadery
Pytanie, czy ty wgl oteksturowałeś ten dom ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
07-01-2016, 21:32
Post: #13
RE: Shadery
Tak był teksturowany przed tym wrzuceniem. Ale spróbuje jeszcze raz od nowa może jakiś błąd popełniłem wcześniej.

Oteksturowane na nowo i dalej dupa. Nie wiem gdzie robię błąd.

Mariusz dodal notatke 08-01-2016 10:58

Za język +20%.

Znajdź wszystkie posty użytkownika
09-01-2016, 19:23
Post: #14
RE: Shadery
Pomoże ktoś?
Dom oteksturowany, pliki .tga 512x512, shadery napisane i dalej nic dom czarny a niektórych miejscach przeźroczysty.
Przykładowy shader:
shader_tynk1~vf_reflect
{
layer0
{
map=tynk.tga
}
layer1
{
map=$trackenvmap
}
}
Zdjęcie:
[Obrazek: 23648535703_1c58e60749_c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
09-01-2016, 19:35
Post: #15
RE: Shadery
Bo u góry masz tynk1 a u dołu tynk i dlatego nie widać chyba że tak masz w zmodzie to co innego.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
09-01-2016, 19:44
Post: #16
RE: Shadery
Dobra temat do zamknięcia użyłem innego shadera i zadziałało.
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB