Witamy na RWN!
Nick: Hasło:

Odpowiedz 
Volkswagen Sharan 00'
28-02-2016, 23:44
Volkswagen Sharan 00'
Witam wszystkich użytkowników forum Wink

Nie miałem okazji wcześniej się przedstawić, więc parę słów o mnie. Na karku prawie 25 lat, a z wykształcenia jestem informatykiem. Z zamiłowania - fotograf. Choć zawsze miałem do aut dwie lewe ręce, to kupując ten samochód postanowiłem coś zmienić.

Szukałem długo, bo samochód miał być duży i wygodny. Ofert internetowych przeglądałem setki, oglądałem kilka aut tygodniowo "na żywo", jeździłem po komisach i umawiałem się z prywatnymi osobami. W końcu się udało. We wrześniu stałem się posiadaczem VW Sharana. Spośród wielu ofert dotyczących głównie silników TDI, wybrałem 1.9 o kodzie AUY. Może nie powala osiągami (w sumie jak na swoją wagę auto zbiera się i tak nieźle), jednak jest proste w obsłudze, i nie ma problemu gdy chodzi o serwis. Kilka razy przeszła mi przez myśl wersja 2.8VR6, lecz ostatecznie padł wybór na jednostkę wysokoprężną.

Co do samego zakupu:

Auto nie było tanie (10tyś), ale wszelkie usterki blacharskie skutecznie te cenę zbiły w dół, przez co uważam zakup samochodu za udany. Kilka śladów rdzy (udokumentowany wypadek i wszelkie naprawy blacharsko-lakiernicze), oraz problem z pompowtryskami.

Wyposażenie modelu - nie tłumaczyłem bo mniej więcej wiadomo o co chodzi

Cytat:A8D: Luksusowe wyposażenie
H4P: opony 205/60 R 15 95H
M3L: 4-cyl. turbo silnik diesla 1.9 L/85 kW TDI z pump-jet injection system kod silnikowy T4N/TD0
N3B: fabryczne pokrycie foteli
Q2J: komfortowe przednie fotele
U3K: licznik z tachometer trip-odometer, km/h speedometer
V0A: opony w/o specification of tire brand
1AC: anti-lock brake system (ABS)
1BA: standard suspension/shock absorption
1D0: bez towing attachment
1G2: steel dojazdwka z original wyposaenie opony
1MZ: kierownica z poduszk powietrzn
1N1: wspomaganie kierownicy
2JG: malowane pod kolor nadwozia zderzaki
3AF: prawe boczne lusterko: convex, elektrycznie sterowane i podgrzewane