Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


125p zegary
11-05-2016, 15:05
Post: #1
125p zegary
Witam mam taki problem.Otóż zrobiłem okrągłe zegary do fiata i coś dzieje się z texturą:
W zmodzie jest ok
[Obrazek: racer2016-05-1110-57-39-48a7486.th.jpg]
a w grze wygląda tak:
[Obrazek: racer2016-05-1115-59-11-06.th.jpg]
Textura jest w .tga i shader też jest.Wie ktoś jak to ogarnąć ? :/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-05-2016, 16:08
Post: #2
RE: 125p zegary
Tekstura ma rozmiary potęgi liczby dwa, np. 512x512 ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-05-2016, 16:10
Post: #3
RE: 125p zegary
Ona ma 966x308 ale przy przerzucaniu z bmp na tga zawsze mi działało a teraz nie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-05-2016, 17:03
Post: #4
RE: 125p zegary
Musi być potęga liczby 2, np. 256X256, 512X512, 1024X1024.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-05-2016, 17:33
Post: #5
RE: 125p zegary
Zwiększyłem rozmiar do 1024x1024 i textura jest w grze rozmazana.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-05-2016, 17:44
Post: #6
RE: 125p zegary
No to musisz jeszcze raz zmappować. Smile
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-05-2016, 17:45
Post: #7
RE: 125p zegary
Przecież jak w zmodzie jest dobrze to w racerze coś się wali xd

[Obrazek: racer2016-05-1119-31-32-86.th.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-05-2016, 20:15
Post: #8
RE: 125p zegary
Wiadomo, że jak zwiększysz teksturę to będzie gorsza jakość.. Tak samo jak ze zdjęciem. Wytnij swoją teksturę jak jest w org. rozmiarze taki jak miałeś, stwórz nowy obraz wielkości np. 1024X1024 i wklej na to swoją teksturę zegarów. W zmodelerze ładnie mappujesz i musi działać.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
12-05-2016, 20:57
Post: #9
RE: 125p zegary
Dzięki podziałało Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
12-05-2016, 21:41
Post: #10
RE: 125p zegary
Ok. zamykam i przenoszę do rozwiązanych.
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB