Witamy na RWN!
Nick: Hasło:
Ogłoszenie
Zostały wprowadzone zmiany w regulaminie. Dodany został punkt numer 9 w regulaminie shoutboxa ("Shoutbox to nie dział pomoc. Wszystkie tego typu wpisy będą karane"). Prosimy o zapoznanie się i respektowanie nowej zasady.


Problem z Naklejką.
12-12-2016, 19:51
Post: #11
RE: Problem z Naklejką.
Identico nazwy, dodam, że z wskaźnikiem turbo było to samo.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
12-12-2016, 19:54
Post: #12
RE: Problem z Naklejką.
Pokaż shader i screen z Material Editora.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
12-12-2016, 19:54
Post: #13
RE: Problem z Naklejką.
(12-12-2016 18:47 )Siwy napisał(a):  Młodziak, RC8 jest lepsze od RC4 bo nie ma lagów, a to, że ktoś nie umie napisać shd, to nie znaczy, że musi przechodzić na RC4.

Może i jest lepsze, ale ja w rc 8 czuję się nie swojo xD.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
14-12-2016, 21:58
Post: #14
RE: Problem z Naklejką.
A spróbuj ten shd naklejki wrzucić na górze tzn po tym:
Kod:
; Vertex/fragment shader templates
;
{
  ; Specular control using the diffuse's alpha channel
  vertex_shader
  {
    file=dyn_standard_bump_speca_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    file=dyn_standard_bump_speca_f.cg
  }
}
vf_bump
{
  cast_shadow=
  tangents=1
  vertex_shader
  {
    file=dyn_standard_bump_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    file=dyn_standard_bump_f.cg
  }
}
vf_glass
{
  vertex_shader
  {
    file=dyn_standard_reflect_window_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    file=dyn_standard_reflect_window_f.cg
  }
}
vf_reflect
{
  ; Just reflection
  vertex_shader
  {
    file=dyn_standard_reflect_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    file=dyn_standard_reflect_f.cg
  }
}
vf_standard
{
  vertex_shader
  {
    file=dyn_standard_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    file=standard_f.cg
  }
}
vf_reflect_bump
{
  ; Just reflection
  vertex_shader
  {
    file=dyn_standard_reflect_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    file=dyn_standard_reflect_f.cg
  }
}
vf_bump
{
  vertex_shader
  {
    file=dyn_standard_bump_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    file=dyn_standard_bump_f.cg
  }
}
vf_detail_bump
{
  ; Texture+bumpmap+reflection map
  vertex_shader
  {
    ;file=cg/dyn_standard_bump_detail_v.cg
    file=dyn_standard_reflect_v.cg
  }
  fragment_shader
  {
    ;file=cg/dyn_standard_bump_detail_f.cg
    file=dyn_standard_reflect_f.cg
  }
}

Często u mnie też tak jakoś shd głupieje a jak dam dany shader na początku to jest okej.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
[-] The following 1 user Polubienia Krzysztof's post:
Filip Z M3 (12-23-2016)
15-12-2016, 20:25
Post: #15
RE: Problem z Naklejką.
Zawsze przyczyną tego problemu była zła nazwa tekstury w shd i koniec kropa. Ile razy się wydawało że jest dobrze a tak naprawdę była mała literówka lub błąd w rozszerzeniu txt lub brak kropki między nazwą a rozszerzeniem. Nie widzę tu innej opcji ani widny wersji shadera. Gdyby shader był zły to by było wszystko widoczne ale bardziej w ciemnej barwie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
16-12-2016, 20:54
Post: #16
RE: Problem z Naklejką.
Dobrze Krzychu, miałeś rację. Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!
24-12-2016, 1:53
Post: #17
RE: Problem z Naklejką.
(12-12-2016 17:48 )Młodziak napisał(a):  Jeżeli grasz na Rc8 to przeżuć się na Rc4. Miałem to samo.

Rzeczywiście to najlepszy sposób na rozwiązanie tego problemu Rolleyes
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to!


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB