Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Odpowiedz 
Citroen S60 2.4 D5 '03
13-01-2017, 1:05
Post: #1
Citroen S60 2.4 D5 '03
Tak na prawdę to Volvo, ale jakiś chyba Lidl edition bo co tydzień coś nowego...ale od początku. Volt/Rafał przyprowadził je z Włoch jakoś po wakacjach bez koła i z połamanym wahaczem, auto wpadło w dziurę. Coś tam ponaprawiał, powymieniał i po tym jak trochę nim pojeździł był tak mega zajarany że stwierdził że zostawia dla siebie. No plan nie wypalił bo z początkiem grudnia zacząłem szukać auta dla siebie do 15000. Po zawężeniu kręgu poszukiwań do Lexusa IS200, BMW E39, Saaba 9-3 i Volvo S60 przypomniałem sobie że Volt ma takie auto. Wiedziałem o nim wszystko zanim nawet pomyślałem o kupnie, co było dość sporą zaletą, no i cena która sprawiła że nawet gdyby wyszło do wymiany turbo, wtryski bądź dwumas to i tak bym się w budżecie zmieścił. Wiadomo, po znajomości Tongue Pierwsze oględziny, ostateczne dogadanie ceny i zakup.
Nie miałem zakładać wątku na forum, bo po co się chwalić, zdjęć dużo nie mam i to Volvo z dieslem...co ma się psuć niby? Co ja tu będę pisał? Głupi byłem. Działo się dużo przez ten miesiąc, dzisiaj przegiął, zwyzywałem go od Citroenów, a teraz niech marznie i przemyśli swoje zachowanie, francuz jeden. Od dnia zakupu po dziś dzień(no w sumie to dzisiaj przestał) świeci mi się duży żółty trójkąt i komunikat w języku włoskim o niedziałającej kontroli trakcji i nie działa tylna klamka od środka. Nic to, pierdoły. Kontrola trakcji nie potrzebna a klamka nie działa bo przecież prezesowi siedzącemu z tyłu kierowca musi drzwi otwierać, samemu nie wypada. Tak to sobie tłumaczyłem. Oczywiście, pierwsze co "młody" robi po zakupie to testuje audio. Tak też zrobiłem, do kolegi, pierwsza lepsza płyta i ładujemy do Volvo, a ten co? Nie dość, że nie przeczytał tylko pokazał CD-Error to jeszcze oddać nie chciał. Trzeba płytę wyciągać drugą, a po wsadzeniu poprawiać kluczem i może mu się uda przeczytać. Jedna z trzech gałek od radia odpadała za każdym mocniejszym wciśnięciem gazu na dwójce, aż w końcu zniknęła pod fotelem i tyle ją widziałem. Żarówki poszły 4 w miesiąc, z jedną było śmiesznie, z tyłu są po 2 postojówki na stronę, po lewej poszła mi jedna, chciałem ją wymienić. Sprawdziłem, wyciągam i zapomniałem czy to górna czy dolna, wsadzam, odpalam światła żeby sprawdzić która to i w tym momencie druga też się spaliła. No i oczywiście czasem ma tak że po wciśnięciu hamulca też mi jakiś tam komunikat wyświetla, także mam dyskotekę komunikatów. Chcesz sprawdzić spalanie chwilowe? Spoko, do pierwszego hamowania, potem LAMPADATE LUCI STOP na zmianę z ANTISKID ASISTENZA.
A więc, czym sobie zasłużył na nazwanie go Citroenem? Ano tym że dzisiaj podczas jazdy stwierdził że sobie wyłączy zegary, bo w sumie czemu nie. Jadę sobie, podświetlenie zgasło, wszystkie wskazówki na 0 i tylko kontrolka poduszek w towarzystwie check engine. Nie, wyłącz i włącz nie pomogło. Pewnie myślicie że mam ochotę go spalić. Nic bardziej mylnego, samochód jest genialny, zero luzów w zawieszeniu (mój mechanik sprawdzał), silnik chodzi cichutko, kolega się zdziwił że to diesel w ogóle jest, kultura na mega wysokim poziomie. Mocy też mu nie brakuje i jest elastyczny. Fotele wygodniejsze niż przysłowiowy "babciny fotel" i serio, jak kiedyś mi nie przeszkadzała jazda taką Thalią czy Passatem na pasażerze tak teraz po 15 minutach bolą mnie plecy. W sumie każdy kto wsiada pierwsze co to fotele chwali. Jak już się uda płytę wsadzić to nagłośnienie jest bardzo dobre, pomimo tego że mam najbiedniejsze radio i głośniki bez wzmacniacza pod fotelem. Wszystko w swoim czasie Wink. Niby rocznik 2003 (20 grudnia 2002, ale to już rok modelowy 2003), a na nadwoziu ani grama rdzy, szwedzka blacha to jednak szwedzka blacha. Pierdoły denerwują, przynajmniej nudno nie jest. No i jest dość rzadki, a to dla mnie ważne Sleepy
Oto on:
[Obrazek: 15300628_1223807684365041_212300847_n.jpg]
Zdjęć mu nie robię bo czarny kolor w zimę, rozumiecie pewnie Tongue Jakby kogo interesowało, 2.4 litra, 5 cylindrów, kuni to ma 163 a momentu niby 340, chociaż na hamowni wychodzi nie mniej jak 370. Pali średnio 6.3-6.5.

tl;dr Czasem go trochę powyzywam ale i tak go kocham Heart
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 10 users Lubie to! Paweł's post:
Irmscher (04-05-2017), Krzysztof (01-13-2017), Kuba. (01-13-2017), Kubaa (01-13-2017), maestroba (01-13-2017), Mariusz (01-13-2017), Młodziak (01-13-2017), Patryk (01-13-2017), Volt (01-13-2017), Wolf (01-14-2017)
13-01-2017, 11:00
Post: #2
RE: Citroen S60 2.4 D5 '03
A o alusach nic się pochwaliłeś dziadu jeden Tongue..
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
13-01-2017, 21:56
Post: #3
RE: Citroen S60 2.4 D5 '03
Fajne są te S60, jeździłem dużo takim ze znajomym, ale z benzyną i w białych skórach.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
15-01-2017, 10:21
Post: #4
RE: Citroen S60 2.4 D5 '03
S60 są super samochody,z tym, że jak volvo... Jeśli nie zadbasz to później będziesz musiał płacić. Jak zadbasz - odwdzięczy się bezawaryjnością. Życzę udanych kilometrów, naklejaj łosia i wbijaj na forum (nie będe tu robił reklamy)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB