Za ciemne elementy
Witamy na RWN!
Nick: Hasło:
Ogłoszenie
Zostały wprowadzone zmiany w regulaminie. Dodany został punkt numer 9 w regulaminie shoutboxa ("Shoutbox to nie dział pomoc. Wszystkie tego typu wpisy będą karane"). Prosimy o zapoznanie się i respektowanie nowej zasady.


Za ciemne elementy
16-01-2017, 20:16
Post: #1
Sad Za ciemne elementy
Także mam taki problem jak na foto
[Obrazek: 32229577781_d29b2cda04_c.jpg]
Elementy są świeżo oteksturowane, mają shadery i wszystko co potrzebne ale są ciemne... Tu na przykładzie białej dokładki
Tak wygląda z daleka:
[Obrazek: 31499908304_6e4104a8a1_c.jpg]
A tak z bliska:
[Obrazek: 32229577911_4a20b41e18_c.jpg]

Ktoś coś pomoże?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
16-01-2017, 20:23
Post: #2
RE: Za ciemne elementy
Popatrz na foto na dole.
[Obrazek: bandicam2016-12-1315-r7o0c.jpg]
Dopilnuj żeby te białe kwadraciki były białe, bo chyba ten górny masz czarny tak mi się zdaję.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
16-01-2017, 20:24
Post: #3
RE: Za ciemne elementy
Mam wszystko białe...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
16-01-2017, 21:17
Post: #4
RE: Za ciemne elementy
Po prostu błąd w shd, zła nazwa albo coś podobnego. Przez to się dzieję co się dzieję.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
16-01-2017, 22:36
Post: #5
RE: Za ciemne elementy
Akurat shd sprawdzone na milion sposobów i nie ma bata żeby białe to nie białe. Jest tekstura białe.tga shader białe i dalej...

Podbije na pw.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
16-01-2017, 23:23
Post: #6
RE: Za ciemne elementy
To wrzuć tutaj screena z zmodelera tego elementu i wpis odnoszący się do niego z car.shd. Ew wrzuć całe shd w pliku to Ci udowodnię, ze błąd jest albo któryś z poprzednich shd nie jest zamknięty prawidłowo.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
[-] The following 2 users Lubie to! Mariusz's post:
Mati (01-20-2017), Siwy (01-17-2017)
20-01-2017, 15:04
Post: #7
RE: Za ciemne elementy
Sprawdź 100 razy nazwy w mappowaniu i w shaderach, wielokrotnie przerabiałem ten temat xD
Znajdź wszystkie posty użytkownika
21-01-2017, 19:30
Post: #8
RE: Za ciemne elementy
To macie tu screeny.
[Obrazek: 32291289692_5fc68a6711_c.jpg]
[Obrazek: 31630791393_7afa85faba_z.jpg]
[Obrazek: 32291289972_c9ac2f6ccb_c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
21-01-2017, 19:43
Post: #9
RE: Za ciemne elementy
Co za...
W Zmodzie górna nazwa powinna być aluminium nie rura.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
21-01-2017, 20:54
Post: #10
RE: Za ciemne elementy
Robisz shader o nazwie to co masz na górze w Zmodzie czyli rura a tylko na dole tam gdzie masz w shaderze map= podajesz nazwę tekstury czyli aluminium.tga. Popraw to i będzie działać.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB