Witamy na RWN!
Nick: Hasło:
Ogłoszenie
Zostały wprowadzone zmiany w regulaminie. Dodany został punkt numer 9 w regulaminie shoutboxa ("Shoutbox to nie dział pomoc. Wszystkie tego typu wpisy będą karane"). Prosimy o zapoznanie się i respektowanie nowej zasady.


Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
10-02-2017, 22:04
Post: #31
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
To napisałem "chyba full opcja".
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-02-2017, 4:51
Post: #32
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
Swap żeby mieć 10KM więcej bardzo mądre.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[-] The following 1 user Polubienia Why's post:
Kuba2000 (02-11-2017)
11-02-2017, 8:50
Post: #33
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
Dobra, pomyłka 184.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
11-02-2017, 14:26
Post: #34
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
To juz bardziej realistyczne byloby napisac, ze jest po czipsie :-).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
26-02-2017, 17:07
Post: #35
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
Siemka wszystkim! Ogólnie nastała taka sytuacja finansowa, że musiałem sprzedać Golfa Sad. Szukałem auta na jakis projekt, bo E39 to moje daily i jedyna modyfikacja jaka w niej zaszła to nowe felgi, które już na pewno każdy widział w screenach, parę tygodni temu Wink. Wczoraj z dziewczyną pojechalismy do mojego szwagra (męża mojej siostry Big Grin) na flaszkę, albo jak to moja dziewczyna by powiedziała "na kawę". I już po 3 kielonach taka gadka ze Szwagrem:
On: Słyszałem, żes Golfa sprzedał.
Ja: No to dobrze słyszałes.
On: A szukasz czegos?
Ja: Szukam.
On: Cos konkretnego?
Ja: Głownie jakis VAG, ale nie pogardzę BMW.
On: To się dobrze składa!
Ja: No mów, mów Big Grin.
On: Mój sąsiad ma na sell E36.
Ja: A kiedy możemy obejrzeć?
On: Czekaj zadzwonię do niego.
*Przychodzi po 15 minutach*
Ja: No i co??
On: Możemy wpasć.
Ja: To idziem.
No i tak się stało, że je kupiłem, ale spokojnie po pijaku nie jechałem xD. Zostałem u szwagra na noc i dzis wrócilismy. Ja e36, a dziewczyna E39.
Po drodze testowałem to 2.0i XD. Istny szatan xD. Opiszę może trochę później, bo muszę trochę odpocząć.

[Obrazek: 32283263934_b51ea801f9_c.jpg]

[Obrazek: 33086979866_28446c3704_c.jpg]

[Obrazek: 33128484965_4debf48c67_c.jpg]

[Obrazek: 32283238924_4c2ee3b9fc_c.jpg]

[Obrazek: 33128495435_12c9115f3e_c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
26-02-2017, 17:30
Post: #36
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
"Ja e39, a dziewczyna E39." Mały błąd Wink.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
26-02-2017, 17:43
Post: #37
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
Dzięki, nie zauważyłem xd.

(26-02-2017 17:07 )Młodziak napisał(a):  Siemka wszystkim! Ogólnie nastała taka sytuacja finansowa, że musiałem sprzedać Golfa Sad. Szukałem auta na jakis projekt, bo E39 to moje daily i jedyna modyfikacja jaka w niej zaszła to nowe felgi, które już na pewno każdy widział w screenach, parę tygodni temu Wink. Wczoraj z dziewczyną pojechalismy do mojego szwagra (męża mojej siostry Big Grin) na flaszkę, albo jak to moja dziewczyna by powiedziała "na kawę". I już po 3 kielonach taka gadka ze Szwagrem:
On: Słyszałem, żes Golfa sprzedał.
Ja: No to dobrze słyszałes.
On: A szukasz czegos?
Ja: Szukam.
On: Cos konkretnego?
Ja: Głownie jakis VAG, ale nie pogardzę BMW.
On: To się dobrze składa!
Ja: No mów, mów Big Grin.
On: Mój sąsiad ma na sell E36.
Ja: A kiedy możemy obejrzeć?
On: Czekaj zadzwonię do niego.
*Przychodzi po 15 minutach*
Ja: No i co??
On: Możemy wpasć.
Ja: To idziem.
No i tak się stało, że je kupiłem, ale spokojnie po pijaku nie jechałem xD. Zostałem u szwagra na noc i dzis wrócilismy. Ja e36, a dziewczyna E39.
Po drodze testowałem to 2.0i XD. Istny szatan xD. Opiszę może trochę później, bo muszę trochę odpocząć.

[Obrazek: 32283263934_b51ea801f9_c.jpg]

[Obrazek: 33086979866_28446c3704_c.jpg]

[Obrazek: 33128484965_4debf48c67_c.jpg]

[Obrazek: 32283238924_4c2ee3b9fc_c.jpg]

[Obrazek: 33128495435_12c9115f3e_c.jpg]

Kurde nie tooo! Usunie ktoś to xd?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
26-02-2017, 20:46
Post: #38
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
Jaki jest sens kupować co chwila e36 po czym je sprzedawać i następnie znowu kupić e36?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[-] The following 2 users Lubie to! Mactel's post:
FSOClassic (03-04-2017), Łysy (02-26-2017)
26-02-2017, 21:37
Post: #39
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
Tylko że tamto było jako auto do nauki dryftu, a to idzie na projekt.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
04-03-2017, 19:26
Post: #40
RE: Moje życie.. Moje pasje!~Młodziak
Witam wszystkich! Będąc u znajomego po felgi do e36 zakupiłem też u niego dymione lampy na tył Wink. Wygląda fajnie jak dla mnie Smile. Ostatnio wpadł gwint i wczoraj pojechałem zarejestrować auto. Nie mam co sie rozpisywać Big Grin. Narka.

[Obrazek: 32432490593_528eaa2aaa_c.jpg]

[Obrazek: 32864153140_01d6f4f412_c.jpg]

[Obrazek: 32864139810_fc7e656abe_c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[-] The following 1 user Polubienia Młodziak's post:
Marcel (03-05-2017)


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB