Witamy na RWN!
Nick: Hasło:
Ogłoszenie
Zostały wprowadzone zmiany w regulaminie. Dodany został punkt numer 9 w regulaminie shoutboxa ("Shoutbox to nie dział pomoc. Wszystkie tego typu wpisy będą karane"). Prosimy o zapoznanie się i respektowanie nowej zasady.


Odpowiedz 
Bolec i jego życie
04-03-2019, 7:19
Post: #71
RE: Bolec i jego życie
Polonez na gruza? Nic szczególnego w tym Przypadku nie ma i wieje nudą.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
04-03-2019, 10:37
Post: #72
RE: Bolec i jego życie
Nie nazwal bym tego gruzem, a zwyklym autem do zabawy. Z wygladu zostaje tak jak jest.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
07-03-2019, 21:06
Post: #73
RE: Bolec i jego życie
Siemson.
Więc tak. Uświadomiłem sobie że troche oszpeciłem Lanosa. Głównie we wnętrzu. Jednak sport to jest sport i naprawdę warto go utrzymać w oryginale. Więc i tak zrobiłem. Wróciły fotele Sportowskie, boczki sportowskie, wywaliłem klate i wróciła pierwotna kiera. Wpadły też felgi Oettinger (nie wiem dokładniej jaki model). Wróciły też zderzaki sportowskie. Moim zdaniem wygląda o niebo lepiej. Smile
No i przy okazji trochę pospotałem z kumpel któremu sprzedałem Astre. Przez kilka miechów był na robocie u naszych zachodnich sąsiadów więc i Astra stała w miejscu. Ale nic się nie zmieniła, jeździ tak jak jeździła. Pogadaliśmy, pojeździliśmy (On Lanoskiem, ja Astrą)i tyle. Tongue
[Obrazek: 47311234961_2248156eee_c.jpg]
[Obrazek: 47311594021_832e41d66f_c.jpg]
[Obrazek: 32369798867_ca8d75b670_c.jpg]
[Obrazek: 47311594181_e55541997e_c.jpg]



Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
[-] The following 1 user Polubienia Irmscher's post:
patryk2828 (03-08-2019)
15-03-2019, 20:47
Post: #74
RE: Bolec i jego życie




Więc tak...
Nie mogłem się powstrzymać i... I.... I.... I kupiłem kolejne auto. Tongue
Tym razem wybór padł na 80 B4 Cabrio z 2.6 V6 pod maską i napędem Quattro.
Auto nabyłem w Poniedziałek u naszych Zachodnich somsiadów. W Niedziele z kumplem pojechałem do Niemiec, on jechał do roboty, ja po auto, zadzwonił do mnie czy nie chce jechać do roboty czy po auto, powiedziałem że po auto moge a robote mam, więc zgodziłem sie. Big Grin
W Niedziele po 12 wyjechaliśmy, w Poniedziałek pojechaliśmy oglądać w komisie auta, no i stoi takie fajne 80 w cabrio, zresztą chyba najlepsze auto ze wszystkich tam obecnych. Pod maską 2.6, Quattro, Full opcja (nie mam pewności, ale chyba jo), kiera z Rs2 (nie wspominam i jej stanie...), i jakieś GÓWNIANE felgi. chyba 3k euro zapłaciłem, teraz już nie pamiętam. XD
We Wtorek rano wyjechałem już do Polszy. Po 15 czy po której byłem już na chacie. Jeszcze zakupy były, wiadomo. :V
Wczoraj pojechałem po felgi do kumpla, ale pierw pojechałem zarejestrować.
Te felgi, które były jak kupiłem... No mi sie rzygać chciało jak na nie patrzyłem. Serio.
Od kumpla kupiłem jakieś BBSy, trzeba było adaptery bo BBSy 5x120 a 80 bodajże 4x108. I powiem tak. Miałem w planach ją obniżać i kupić zderzak S2, ale kurde, chyba tylko kupie zderzak bo, no, szkoda mi jej troche obniżać bo spoko jest w tym stanie. Tongue
A no i trzeba kiere kupić, bo już pisałem i stanie tej... Dramat. Zaznaczam że ta jest z Rs2, i muszę kupić z Rs2 (Nawet jakbym nie miał aktualnie z Rs2 to i tak bym kupił z Rs2).
No i zapomniałem że 80 stało się moim daily, dlaczego? Zawsze chciałem mieć coś nietuzinkowego do jazdy na co dzień, a 80 spełnia ten warunek, jest jedyne w swoim rodzaju, a w moich okolicach spotkać 80 Cabrio... Pfff... Nie ma ani jednej. Tongue
[Obrazek: 40422756973_1d61b9dcd8_c.jpg]
[Obrazek: 32446540647_7364615b34_c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
23-03-2019, 17:00
Post: #75
RE: Bolec i jego życie
Joł joł.
Udało mi się wyrwać kilka dni temu kiere oraz zderzak S2 do 80, udało się nawet wyrwać w tym samym kolorze, do tego wyrwałem hardtopa również do 80, już niestety w innym kolorze ale to mały problem, ale po co mi ten hardtop? No po to, że mój aktualny dach już się prosi o pomstę do nieba (nie mówiłem jak kupiłem 80 bo po prostu zapomniałem) dlatego na fotach jest złożony, na dniach montujemy i zobaczymy jak to będzie wyglądać, ale pierw trza go pomalować. Big Grin
Aktualnie zderzak już siedzi na 80 i szczerze mówiąc, wygląda teraz zajebiście! Do tego rejka poszła za szybę bo nie chciałem nią szpecić zderzaka. Tongue
A po za tym co, no robi kilometry jako daily, służy dzielnie. Tongue
[Obrazek: 46726154604_7d54488282_c.jpg]
[Obrazek: 47396336962_e284d5d575_c.jpg]
[Obrazek: 33573064508_2d17442cd0_c.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to! Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB