Witamy na RWN!
Nick: Hasło:


Problem z alphą
31-01-2015, 12:41
Post: #1
Problem z alphą
Otóż zrobiłem sobie podświetlenie wnętrza. Wygląda to tak, że wszystko pięknie ale wokół przycisków są czarne kwadraciki, jak i licznik jest czarny na tablicy. Shader jest dobry, stosowałem go nie raz. W zmodeller próbowałem na glowing jak i unused.

[Obrazek: 33636043396191552256_thumb.jpg][Obrazek: 45545218803470615734_thumb.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
31-01-2015, 12:43
Post: #2
RE: Problem z alphą
Na pewno masz w shaderze blendfunc=blend?
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
31-01-2015, 12:52
Post: #3
RE: Problem z alphą
Wiem, że jest blendfunc=blend i blendfunc=add. Która wartość jest dla glowing a która dla unused ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
31-01-2015, 13:04
Post: #4
RE: Problem z alphą
shader_evox_texal~vf_standard
{
cast_shadow=1
layer0
{
map=evox_texal.tga
blendfunc=blend
}
}

Taki ma być shader na przyciski, z Evo go skopiowałem a tam jest wszystko ok.

U mnie na podświetlenie wygląda tak;

shader_vehiclelights_on~vf_standard
{
sort_offset=1
layer0
{
map=vehiclelights_on.tga
blendfunc=blend
emission=50 50 50 1
shininess=0
specular=0 0 0 1
}
}
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
31-01-2015, 13:09
Post: #5
RE: Problem z alphą
Podziałało, dzięki wielkie ! Do zamknięcia Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

© Marcin Werstak, RWN - Racer Według Nas. Powered by MyBB